Terima Kasih Sudi Like

Thursday, July 21, 2011

mulut puaka!!!!@#$%^&*

www.tips-fb.com

entry ari nie,entry bengang + geram tahap cipan bertendang. kawan blogger sila jgn baca jika xberminat sebab ni bukan utk anda tapi utk org yg hati dia mcm bangkai. Hoi dgn sini, aku ckp dgn kau la banggang!!!

Makin ari aku makin meluat dgn kau  tau sengal! aku xphm ape masalah kau. Aku xusik kau pOn, ckit pown xsibuk hal kau, ko nak buat ape kau punya pasal sebab kau bukan hebak sgt utk aku bizi bOdy, tapikan klu aku punya hal aku punya cete bukan main lagi mulut puaka + gampang ko 2 menyampuk!!!!eeee...panas jerk ati aku nie, mendidih + menyirap nak basuh mulut puaka kau tapi aku tahan jek sebab aku xdelah sebongok kau, ckp pakai kepala bontot berkurap!!!

Asal kau dengki sgt dgn aku eih..xbole tgk aku senang ckit..sakit ke mata kau hah??? gaji aku 2x ganda byk dari kau, ko xpuas ati,aku pakai kete kau igt bos aku ade share..suka² ko nak pinjam, aku beli fOn baru, ko kata aku byk duit...biarlah aku nak beli ape pOwn ko cibuk pe hal???bukan duit mak bapak kau!!!memg mcm bangkai kau nie

Haih...memg panas lak ati aku ni kan..kan..selagi aku bole diam,aku diam tapi nanti bila aku da mula bercakap silap ari bulan ko bole kena buang keje.tapi aku pikir balik xbaiklah buat cam 2 sebab mak bapak aku ckp kita kerja niat kene baik. So aku memg xamek port pasal ko ckit pown x,tapi ko yg lebih² mulut mcm puaka cibuk hal aku..bulshitt gila!!!!

oh ye baru aku terigt mayb kau skit ati sebab aku xtego ko kan, aku agakla, sebab aku tego dgn budak opis jerk, aku kawan dgn engineer dgn pengurus projek dgn akauntan tapi aku xkawan dgn ko yg as a w***man ko tau x sebab ape?sebab mulut kau mcm puaka gila!!!depan baik belakang mcm taik!!!aku dari dulu memg xpham dgn ko sebab ko xsedar diri,kau sedar x diri kau 2 siapa???nape kau suka sgt pertikaikan gaji org pertikaikan kerja org haaa..kau sape nak menilai?kau bos kew???xkan???kau kuli jerk....Even aku ni anak saudara bos tapi bkn jenis aku nak kaki bodek cam kau tauk!!!buat kerja lebih ckit nak duit kerja ckit tido yg lebih jgn igt aku xtau ape² ttg kau oke!rahsia kau dlm kocek aku.

tolongla eih..tolong sgt² jaga mulut longkang najis kau 2 jgn sampai nanti kerana mulut badan binasa!aku belum penah jumpa jantan macam kau busuk ati kat perempuan..klaka giler kau ni. spesises ape ntah...

Even aku ni xberape bijak tapi aku xdela bangang cam kau. bila kau buat cam 2 kebanggangan kau terserlah jelas kelihatan kau tau x??? ape kau xtau..meh aku bagitau meh siap bole terangkan lagi kat kau yang bangang itu.memg xdpt ape klu aku nak mulut puaka mcm kau buang masa jerk cuma satulah harapan dan doa aku semoga kau mendapat nur cahaya dari Allah s.w.t utk bertaubat, bersihkan ati kau yg hitam dan lakukan sesuatu kerja 2 dgn ikhlas.Amin,,,
               


♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

8 comments:

khairul said... Click To Reply!

apa kes ni Mila ? hot fm nie !

nuha ahmad said... Click To Reply!

i know who the puaka is..hahaha
10000x sye etuju...

Mila Ahmad said... Click To Reply!

abg khairul-haha..panas-panas meletOp² tau...
kak chik-u knOw what???aku tunggu masa nak meletOp..:p

aTy _faRed~ said... Click To Reply!

eerrkkk... sabar dear.. berapi dah nampaknyer tu.. orang macam tu memang biase wujud kat mane2 tempat keje pon.. tu namenyer hatinyer tak betul..dengki.. jangan dilayan..sebab kalau kite layan die lagi suker nak kate kite..sampai biler pon tak habes..kekadang diam tu tak bererti ki bodoh..:)

C.M.A @ CikMoonAdnan said... Click To Reply!

erkk marah benar ni.. mula2 moon ingatkan mila marah kat pompuan.. rupanyer lelaki yer.. huhu~ ni kalau dah meletup ni..konpem habis laa dia tu...

Mila Ahmad said... Click To Reply!

huhu..klaka kan?dia adalah seorang jantan bukan perempuan..klu perempuan 2 adatla dengki-mendengki kan...

Mya said... Click To Reply!

ouh. anyway, chill =)

meaw said... Click To Reply!

auwwwwwwwww, bikin panas...hehe.....sabar kak, orang gitu mang!haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...