Terima Kasih Sudi Like

Tuesday, July 5, 2011

shOpping xhengat (@___@)

www.tips-fb.com

assalamualaikum,,

b4 nie mila dew gtau kan kat entry nie yg mila cuti so bawak adik² mila merayap jap dah lama xbwk diaowg jenjalan sampai merungut memasing..cian kt kowang kan :p?..pas 2 de gtau duit mila mengalir deras mcm air sungai..tau x kenapa???sebab kan?kan?mila jenis xbole pegi tmpat² mcm shopping mall or gerai² yg byk jual mcm² brg perempuan..confirm beli punya..bak kata kak chik (adik) 'kak ngah suka Over tau!'nak buat camner akak ko kan?kan?hahaha...sabo jela erk..erk...

Mari menghayati dgn penuh kusyuk lagi fOkus terhadap barang² yg akan mila tunjukkan sebentar lagi..tgk 2 xsabar kan?kan?rilexxxx....weeeee..(^____^)




[kasut nie mila belikan tuk adik mila yg nak naek sem baru biar semangat ckit nak blajo]
 ade sape² yg hmpir juling mata tgk???ape...xde???? xpe AKK (ade aku kesa) hahaha... ko hadO..nan hadO rite...sila diam...teheeee....* amaran!!!sila jgn tiru sifat saya..sgt xbgus Oke* nanti!!!!cerita belum berakhir lagi....kOwang nak x kasut cam 2?p serbu TescO ampang ade wat sale tau giler kOwt...xcukup satu mila beli empat sekali gus...

 Malam 2 kitaowg p terjah uptOwn danau kota..seperti biasala aku memg Over dari adik² aku...mcm nak cari handbeg..sebab handbeg dah koyak..*alasan jewk 2* handbeg 2 memgla ade yg baru masa hantaran ari 2 en tunang ade bagi tapi syg nak guna hehe...brg mahalkan..so beli yg murah jewk klu nak pakai hari²...pusing² kat sekitar uptOwn then mila beli nie...


Oke dah complete...dah beli mcm² kan cik mila..lepas nie kO makan pasir la er..xpOwn ko ikat jela perut kO 2 lapanbelastigapuluh hari muahahaha...bulan nie memg bulan abeskan duit ko 2 yg xberapa nak'ramai' 2 gasakla kO...mcm xigtla pulak kan?bulan nie kene renew roadtax dgn insurans kereta...!@#$%^&*()_!@#$ ko bole main giler nak shOpping bagai kan?kan?

talk 2 my hand [xsaba nak tinted baby boy...melayang lagi $$$$$$ :p]
               

♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

5 comments:

meaw said... Click To Reply!

pehhhhh,shopping sungguh dia,hehehe :D

Elie Lily said... Click To Reply!

hamboi!! seronok bebenor eh? :)

aTy _faRed~ said... Click To Reply!

sangat suker jugak shopping kasut..!!!! lagi suker kalau dapat beli banyak2...hehehe..

shida'R said... Click To Reply!

amboi mila...shoping dio..tkojut den hehhee^^

saya bukan tomato said... Click To Reply!

hamboihhhhhhhhhhhhhh kemain . adiah tomato mane ? ;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...