Terima Kasih Sudi Like

Thursday, July 28, 2011

terlalu cantik utk dimakan

www.tips-fb.com

assalamualaikum,

 
cantik kan kek² 2, tau x sape pembuat kek yg comel 2. kek 2 dihasilkan oleh pakar ukir tanah liat terkenal, Karen PortakO?kOwg kenal x?ape... xkenal??mila pOwn xkenal muahaha...try search internet lepas nie confirm kenal...segala hiasan dan kemasan sgt cantik,kek ni ternyata bukan sebarangan

Walaupun tidak mengikuti latihan formal dlm bidang kek, Karen dan anggota kumpulannya dari syarikat Highland Bakery di Atlanta Georgia, sentiasa mendapat tempahan kek.

Kalau kt Malaysia lak, aku tertarik dengan Cuppacake-BLicious yg terletak di Seri Medan, Batu Pahat Johor.Design kek yg dihasilkan semuanya menarik di hati aku, ekutkan ati nak je rase semua perisa. Tapi aku bukanla pengemar kek dan coklat yang tegar.Harga juga sgt berpatutan

Masa majlis pertunangan aku ari 2, aku ade menempah kek dan cupcake kat situ, Owner dia sgt² peramahOrg johorla katakan hihi...Pembuatan kek hanya dilakukan di rumah sahaja. Disebabkan tema majlis pertunangan aku tema pink jadi kek dan cuppcake mempunyai design berwarna pink.


 

Sebelah lelaki En tunang pown menempah kek kat tempat yg sama. diaowg buat design sendiri memg kiut sgt mcm aku hahaha...sgtlah perasaan kO nie mila...chOiii...
talk 2 my hand [kek kawin pown aku rasa nk tempah kat sini jugak dah tolong promote ni untung² dpt diskaun 50% hahaha..minx balas nie..muahahaha...]

♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

14 comments:

safurara said... Click To Reply!

kek yg last tu mmg syg nk mkn.

Marya Hana said... Click To Reply!

selamat bertunang mila.. :)

PinKy MoMMa said... Click To Reply!

huhu betul la..sayangnyer..rasa nak biarkan je..leh tgk ari ari :P

Hans Hanis said... Click To Reply!

kalau den makan ja
rugi la xmakan
kang berkulat
hohohooh

Aty Fared said... Click To Reply!

eerr... yang kat atas sekali tu macam takut lak nak makan... hahaha... betul ker kek tu..?? ;p

Qutiq Ishanee said... Click To Reply!

sedapp nyee !

safiyyah osman said... Click To Reply!

huhuhu..try buat kek haiwan2 comel time kawen nanti..msti best...lain dari yang lain:)

Akunyer said... Click To Reply!

cute ja kek Mila tu :)

Kik0 ♥ QiLaH said... Click To Reply!

dulu order cupcake. nak frame je.

syg nak makan. comel sgt..haha

Unknown said... Click To Reply!

mmg syg...

Unknown said... Click To Reply!

mmg syg...

amy azuha said... Click To Reply!

sedapnyaaa....! lpas mkn takot xcomel dah

anna said... Click To Reply!

yg pink tue sgt2 comey... :)

AnakPakZohar said... Click To Reply!

hahaha... comelllll ><

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...