Terima Kasih Sudi Like

Wednesday, January 4, 2012

realisasikan azam tahun baru.

www.tips-fb.com

Assalamualaikum,

Haaa...ini adalah entry yang pertama untuk tahun baru tahun 2012. Selamat datang 2012 dan selamat tinggal 2011 atau dalam bahasa omputih say gudbye to 2011 heeee....Acely lama nak update entry tapi kemalasan mendahului segalanya maka bersawanglah blog aku .

Bila dah masuk tahun baru ni, azam pun kenalah baru ye dak? barulah semangat nak teruskan hidup sehari-hari sebab kita ada target untuk dicapai. Tapi azam tahun lepas korang dah tercapai ke ? Aku ??? Alhamdulillah 3 dari 4 azam dan keinginan tercapai tahun lepas. Cuma satu sahaja keinginan belum tercapai tahun lepas dan diharapkan tahun ini terlaksanalah impian tu InsyaAllah.

Ini adalah impian / azam / keinginan / target untuk tahun 2011 aku pernah utarakan hasrat untuk memiliki dan merealisasikannya di entry ni. Hanya satu je yang tidak tertunai dimana keinginan memiliki camera dslr nikon . 

Yang lain telah mencapai target yang dinginkan. Dimana aku telah membeli hp baru di entry ni. Bukan sahaja hp baru tapi aku juga telah 'terbeli' notebook DELL tanpa dirancang huhu...nafsu mengatasi segalanya , tapi xpelah atlest ade kegunaannya takdelah pembaziran berlaku.

Target untuk mencantikkan lagi baby boy aku juga tercapai . Ia ditukarkan dengan pakaian baru sebelum raya  tahun 2011 maknanya ia raya sakan daripada aku haha... Baca di entry nie perubahan yang berlaku ke atas baby boy aku.

Dari segi percutian pula, memg teringin nak pergi pantai. Aku memg suka percutian yang ada pantai atau pulau even aku xsuka mandi air laut. T_____________T. Tahun 2011 aku hanya dapat menikmati percutian di Port Dickson dan Cherating. 

PD melaung- part 1                                 
PD melaung - part 2                                
PD melaung - part 3                                
Cherating - part 3


Papepun aku harap untuk tahun 2012 ni aku sentiasa dimurahkan rezeki dan dipermudahkan segala urusan. Akan banyak kebaikanlah tahun ni daripada sebelumnya. Kita ni hanya merancang tapi yang menetapkan hanya Allah S.W.T terimalah qada' dan Qadar dari-Nya dengan hati terbuka.

Talk 2 my hand : tahun ni juga bakal merubah status aku kepada Puan Oh tidak T__________T




♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

2 comments:

Unknown said... Click To Reply!

moga apa yg diimpikan akan tercapai

Mila Ahmad said... Click To Reply!

amin ^___________^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...