Terima Kasih Sudi Like

Saturday, October 13, 2012

Blogging In Weekend

www.tips-fb.com

Assalamualaikum and hello :)

Memang syok betul la kalau time hujan-hujan macam ni waktu cuti boleh bantai tido balik kehkehkeh... Nak² Encik Suami pun takde keluar bekerja so membuta jela. Tapi jangan lah ko harap begitu mila oii.. keje rumah menanti ko ! sigh -.='. Kang laki ko balik nak makan ko xsiap masak lagi. Eh ? ko memasak, reti ke masak ? hei jgn pandang aku guna idung ko yang mancung macam seludang tu eh. memglah aku xreti masak  atlest nak jugak masak yang penting perut muncet laki aku yang ala tomey-tomey tu kenyang ko hado ???

Ni on9 pun sekejap jek just nak bagitahu mulai skank kalau weekend aku dah boleh on9 kat rumah menggunakan khidmat PC Encik Suami. Dulu on9 juga tapi jarang sebab guna ladtop Encik Suami,*ladtop aku screen dah pecah * Kadang² dia bekerja so xdapatlah aku on9. Tapi bila beliau dah ambil semula PC dari rumah sewa semata-mata untuk menghilangkan kebosanan isteri dia bila ditinggalkan, makanya bolehla aku on9 kembali. jangan risau ye kalau waktu bekerja aku tak rajin nak 'blogwalking'. time cuti² ni InsyaAllah aku akan terjah blog korang :)

On9 dirumah aku xguna streamyx pada PC tapi guna broandband Maxis, laju oke walaupun rate paling murah. Ni pun hasil ehsan dari Encik Suami bagi kat aku, tapi dia yang bayarlah. aku tukang guna je haha...Kat opis dia boleh on9 pakai streamys.

Pada korang² yang nak aku ziarah blog korang tinggalkan lah komen atau jejak kat kotak shout tu eh. T bila ada kelapangan pasti aku terjah. Dah nak start memasak k. bye :)


talk to my hand : Kalau korang anak Malaysia, dan bersetuju dengan baget 2013, tolong lengkapkan survey ni, mintak masa 5-7 minit je isikan maklumat ni TQ ya.

♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

5 comments:

Mohd Diah Mcdee Abdullah said... Click To Reply!

saya muncet??!

Anisa Anuar said... Click To Reply!

boleh jd duta mxs ni...hehehhehe
datang la singgah baca ni

http://anisa-mylife.blogspot.com/2012/10/5-love-theme-songs-from-nsync.html

Mila Ahmad said... Click To Reply!

@Mohd Diah 'Mcdee' Abdullah abes abg rasa diri tu slim ke ? ekekekek...:p

Cikgu Vina said... Click To Reply!

assalamualaikum.akak..sy dah follow =)
cinta dan duit??????

http://cheesecakecintahoneystarz.blogspot.com/2012/10/cinta-vs-duit.html

Unknown said... Click To Reply!

esok autoshow kt Gombak...risau gak dok hujan jer kt KL ni


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...