Terima Kasih Sudi Like

Monday, October 1, 2012

Satu setel tiga lagi menanti phewww~~~

www.tips-fb.com

Assalamualaikum and hello :)

Semalam baru sahaja aku mengkhatamkan satu novel yang dibeli sebelum aku kawin lagi. Perggghhh..lama gila kau nak abeskan sampai 3 bulan bajet macam novel tu tebal 2000 helai mukasurat sampai kau nak abeskn pun lambat bebeno. nipis jerk novelnye 'acely' tapi tajuk ngam la kot "AKHIRNYA AKU KAHWIN"  jadi  memg elok bebeno lah aku abeskan baca bila lepas kahwin hik.hik.hik.

Ada lagi tiga novel untuk dibaca. phewww~~~menitik peluh ketiak jantan aku bila mengenangkan waktu nak abeskan setiap satu novel tu. kalau satu novel hampir berbulan lamanya kalau tiga novel nak dekat setahun gamaknya. Beza waktu dulu masa 'bujang' boleh abeskan satu novel dalam masa beberapa jam jerk atau secara marathon 3 novel sekaligus siap dibaca dalam masa satu hari, tapi lani xmampu nak melakukan demikian. Kalau dibuat perangai gila macam dulu abeslah rumah aku macam tongkang pecah dikerjakan lanun dan laki aku keras+ kejung mati akibat kelaparan melampau disebabkan kegilaan membaca bini dia ni. korang mau ??? macam sadis jerk bunyinya kan ?

Tajuk novel yang dibeli pun bukan apa-apa tapi sebab aku suka dengan tajuknya yang macam sinonim dan antonim dengan diriku, eh ? maka aku belilah. Antara tajuk yang berkenan di hati "MUSUHKU SUAMIKU" "YES, BOSS!" *jangan nak berkenan dihati sangatlah*  tengok tajuk dah boleh agak macam ko saiko giler dengan tajuk-tajuk novel tu semua hahaha...Acely banyak lagi tajuk novel yang saiko aku beli tapi mane ntah aku humban novel² tu semua lepas aku pindah rumah hari tu.


Sekarang tengah menular cete kat Astro HD 134 ADAM & HAWA, dan sekarang ni dengan aku² jugak tersampuk meroyan cete tu, asal depan tv jerk aku geram dengan scene yang menyakitkan hati sampaikan encik suami jadi mangsa lepaskan geram rasa macam nak gigit² jerk kat scene orang-orang yang suka over ganggu Adam (Aaron Aziz) dan Ain Hawani (Nadia Nysa). Tak sabar nak tunggu kesudahan cete ni walaupun aku dah 'terbeli' novel ni eh? eh terbeli ? yelah terbeli sebab aku biasa beli kat KL tapi kat KL susah sgt nak cari sampai ke Perak aku cari novel ni. See~~~ betapa aku obses dengan kehensemen Abang Aaron. haha...

Nak start keje dah ni, bulan baru so mood keje pun mesti baru gak pasal dah gaji Oke bye~~~

talk to my hand : psstttt korang, jangan lupa like pages baru aku er ? -------------------->


♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

18 comments:

Lyaa Suriany said... Click To Reply!

syokkkkk nya novel bnyak

pnjam satu akkkk
hehe

Mila Ahmad said... Click To Reply!

@Lyaa Suriany hehe..boleh. boleh. meh pinjam.

shuhadaothman said... Click To Reply!

banyaknyee....!
pinjam adam hawa plisss! hehe ^^

Mila Ahmad said... Click To Reply!

@shuhadaothman mila pun belum baca lagi so xleh pinjam huhuhu..*dasar kedekut ni*

Mohd Diah Mcdee Abdullah said... Click To Reply!

oh saya boleh mati kejung kelaparan kah? macam x logik jer~ (dey suamimu yinni yadalah masterchef taww~)

Mila Ahmad said... Click To Reply!

@Mohd Diah 'Mcdee' Abdullah haha..lupalah macam dah bagi greenlight jerk so lepas ni abg masaklah sendiri er? hehehe...

Mohd Diah Mcdee Abdullah said... Click To Reply!

tiada masak alaaah~ saya masak untok diri sendiri saje leeer~

Mila Ahmad said... Click To Reply!

@Mohd Diah 'Mcdee' Abdullah UIT , ape lak abes takkan nak biar bini abg ni lapar lak =.-'

Anonymous said... Click To Reply!

review la sikit cite dlm novel tu...kalau bez boleh g cari sebijik...keh3

ezy.fia said... Click To Reply!

dh lame xbeli novel..
nk pjam sume la!
haha

Unknown said... Click To Reply!

rajinnya membaca

Mila Ahmad said... Click To Reply!

@Crow Nick hehe..xpandai mereviewlah tapi t if bila ada masa kita review

Mila Ahmad said... Click To Reply!

@Ezy Chiaki belilah, belilah t xpayah pinjam kat saya muahaha...dasar kedekut hehe....

Mila Ahmad said... Click To Reply!

@khairul rajin bila time bosan je bang.

Mun said... Click To Reply!

waahhh byknyer novel

Mila Ahmad said... Click To Reply!

@C.M.A @ CikMoonAdnan xbanyak sangat tu cik moon hehe...

Yuliana Wahit said... Click To Reply!

hahahhaa best baca entry nih.. yuyu pon gila novel jugak!!..

Mila Ahmad said... Click To Reply!

@Yuliana Wahit yuyu t review la novel yang yuyu baca tau.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...