Terima Kasih Sudi Like

Monday, October 15, 2012

Hey, budak kenapa kau comel sangat !!!

www.tips-fb.com

Assalamualaikum and hello :)

Antara baby boy dan baby girl, aku lebih suka baby boy, entah kenapa tak tahu, berkenan sangat kalau ada gambar baby boy yang cute-mute, hari-hari duk perhati jerk. stalker dan stalker. Mujur aku belum ada 'rezeki' kalau tak aku pun nak anak lelaki, tapi xkesah pun, laki ke perempuan yang penting ia anugerah dari Allah S.W.T.





Sumpah kau cumel kan budak ? aishhh rasa nak cubit-cubit pipi tu. Mungkin ada yang xtahu ni adalah anak Fynn Jamal, ada yang xkenal ? korang boleh search google cari siapa Fynn Jamal. Dan aku penah buat entry pasal si juna ni kat entry ni. Siapa tahu budak cumel ni dulu pernah terseksa disebabkan jantung yang membengkak, dan memerlukan kos rawatan sebanyak RM35K tapi syukur alhamdulillah berkat usaha rakyat Malaysia meringkankan beban ayah dan bonda juna, juna membesar dengan sihat :). x puas lagi nak tengok gambar juna ni yang sangat fotogenik depan camera aku letak lagi .


cumel sungguh !!!

talk to my hand : bulan kesedaran kanser payudara sedunia, sambil membeli softlan boleh menderma
♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

9 comments:

Mun said... Click To Reply!

huhu...mmg comel sgt...geram.. rasa nak cubit2 pipi dia..

Zie Madini said... Click To Reply!

alololo...comelnya dia mila

MéuzAngelo™ XXIII said... Click To Reply!

seriusss memang sangat comel. kebetulan kawan baru dapat baby. nnt saya share skali :) [jom join segmen gulai tempoyak ikan patin. senang giler!]

aku HaniAsyira said... Click To Reply!

dgn sengih dia.. buat org geram

PinKy MoMMa said... Click To Reply!

baby ni suka cameraaa laaa..oh geram jumpa yg sama spesis hehehe

ftdanisha said... Click To Reply!

menarik bla lihat aksi si kecil..kngn hga ke besr
dtg follow blog ni..hope kmbli kunjung ke blog sy

Anonymous said... Click To Reply!

Nnt preggy, tgk gambar baby2 comel. nnt anak pun comel.

NM02 said... Click To Reply!

sumpah comel!

Aty Fared said... Click To Reply!

aty dulu konon2 nak baby gurl..sebab baby gurl lebih manje..[adik beradik aty ramai giler laki] tapi dapat baby boy jugak..tak per..aty tetap teruje giler..dan sayang sepenuh hati..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...