Terima Kasih Sudi Like

Wednesday, October 24, 2012

Review kek dan cupcake

www.tips-fb.com

Assalammualaikum and hello :)

Jenuh kO cari balik entry yang aku nak, berpinar mata aku ni haaa duk godek-godek entry 2011, nasib baik jumpa. Dulu aku pernah cerita pasal kek dan cup cake masa hantaran tunang aku tahun lepas, boleh refer entry ni.

Kat entry tu jugak aku ada melahirkan hasrat dimana bila time aku kawin nanti aku nak tempah kek dan cupcake kat Cuppacake-BLicious lagi, tapi malangnya tarikh kawin aku, akak tu dah close order for kek sebab nak tumpukan pada tempahan kuih raya sahaja. Oke agak sedih jugak ! sebab dah berkenan dengan hasil tangan beliau.

Tapi tetap xberputus asa cari pembuat kek lain. Cari-cari jumpalah dengan Lovely-Cakes, pembuat kek yang tidak kurang hebatnya. Bincang-bincang so deal and confirm aku tempah dengan kak Leya.Disebabkan tema aku warna peach takkan kek aku warna peach jugak kan ? so aku request another colour like orange or pink. Kombinasi warna yang menarik akan menyebabkan kek aku kelihatan anggun gitu. Cun mane pun last-last kena ngappp jugak kan ? Lain la kalau ko sayang nak makan biar je berkulat hahaha...



Cantik bukan ? Design ni aku yang request kat kak Leya. Aku saja taknak bertingkat-tingkat sebab aku ada order kek lain yang biasa-biasa je stand by if xcukup ke kan, lagipun aku dah order cupcakes so rasa macam membazir tempah banyak-banyak kek. Lagipun kalau dah bertingkat harga pun bertingkat ye dak ? Harga untuk kek dan cupcake ni sekitar RM3++.

Sangat berpuas hati dengan servis yang diberikan. Kalau mahal sekalipun tapi servis tip top kita pun xkan teragak-agak nak tempah lagi kan ? Tak pun kita boleh rekomen kat kawan-kawan untuk order kek diaowang.





♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

10 comments:

Fatimah Nabila said... Click To Reply!

dapnyer...

P.A. said... Click To Reply!

santikk kek tu :)

Rawlins GLAM said... Click To Reply!

Cantiknya cupcake...
Singgah la blog saya gak ok..
Saya nampak wishlist awak tu
meh kita baca sesama
Meh singgah sini

Nurul Ain said... Click To Reply!

cantik kek tu...=)

-meeSUPERGIRL- said... Click To Reply!

GULP!!!!!

Anonymous said... Click To Reply!

I really liked your blog! It helped me alot… Awesome. Exactly what I was looking for. Thanks!

Kekzamanis said... Click To Reply!

Cantik! ^_^

Zie Madini said... Click To Reply!

comelnya cake n cuppies tu. syg rasa nak makan taw

Elie Lily said... Click To Reply!

cantik pengantin! :D

ieza ashaari said... Click To Reply!

cantik sgt.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...