Terima Kasih Sudi Like

Monday, October 22, 2012

review MUA

www.tips-fb.com

Assalamualaikum and hello :)

Sepanjang majlis hari besar aku, sebanyak 4 kali aku dimake up oleh MUA yang berlainan iaitu time nikah, sanding, malam berinai dan sambut menantu belah lelaki. Korang tau lagi nak dekat hari majlis lagi galak jerawat pasir aku keluar bagaikan cendawan tumbuh kata kooO ! Dan aku rasa sepanjang aku hidup di dunia ni nilah pertama kali jerawat aku tumbuh paling teruk damn ! 

Ekutkan kulit muka aku dari zaman muda lela dulu bukanlah jenis berjerawat, berjeragat bagai, boleh kata licin macam kulit telur tu  haha..kejadah apanya aku cakap gitu ! oke tipu-tipu jgn percaya tau tapi kira bersihlah dari anasir-anasir halus ( jerawat ) melainkan datang 'peod' adalah seketul dua yang datang melekat.

Tapi yang ni aku rasa dah macam penyakit kulit, bukan takat dahi jerk kat pipi-pipi aku sekali dia melekat. Serius tension gggrrrr...Sebenarnya faktor stress jugak penyumbang kepada ketidakstabilan hormon dlm badan aku ni, dengan tak cukup tidur lagi~~~~ Macam-macam dah aku buat, buat treatment buat facial pakai Oxy tapi takde perubahan malah lagi teruk oke ! peringatan pada Bride-to be anda dinasihatkan tidak stress untuk menghadapi majlis besar anda

Rasa down gila dan susah hati tapi nak buat macamane kan dah berusaha so tawakal jelah manelah tau kot2 ada keajaiban time majlis akad nikah tu jerawat aku tetiba hilang ekekekek~~~ tapi sampai sudah takde keajaiban berlaku sighhh...-.='. Nasiblah MUA aku boleh adjust supaya jerawat tidak kelihatan itu pun aku rasa putih macam tepung gomak akak tu make up kan sebab nak tutup jerawat pasir tu.

make up by : Kak Mai  ( nikah )

make up by : Kak Eilla ( Sanding )

make up by : Sepupu ( Malam berinai )

make up by : ????? tak tahu ni family Encik Suami uruskan aku follow je~~~~


Antara 4-4 MUA tu korang rasa mana yang paling cantik hasil contengan ke atas muka aku ? Sila bagi susunan dari no 1 hingga 4 ye ^_______^ 

♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

19 comments:

nisa said... Click To Reply!

suka make up dr kak eilla, pastu family encik suami, sepupu pastu kak mai...hehehe..just my opinion ya..hehehe..salam kenal dari saya

Cik Puan Tqah said... Click To Reply!

yang last tu nampak cntik..sbb natural

Sheila Adziz said... Click To Reply!

wow.. tahniah dah jd suri wife... akak suka yang no4 simple jer... hehe

Noor Atikah Ramli said... Click To Reply!

suka mekap yg sanding , cantik !

Mila Ahmad said... Click To Reply!

@nisa hehe tq atas jawapan anda :)

Mila Ahmad said... Click To Reply!

@Cik Puan Tqah ramai ckp macam tu heee...

Mila Ahmad said... Click To Reply!

@Pn. Sheila@CCaah kan nampak natural jerk xover sangat !

Mila Ahmad said... Click To Reply!

@MRS Rongoks TQ :)

MizzTina said... Click To Reply!

yg dari kak eilla n family belah suami tu cntik.. :)

| CIKZEK | said... Click To Reply!

pakai bju biru tu cntik sgtttt !! :)

Mila Ahmad said... Click To Reply!

@MizzTina Huhu not bad lah kan ?

Mila Ahmad said... Click To Reply!

@♥ CIKZEK ♥ hehe..tq ye.

Noor Maizan said... Click To Reply!

bg saya,
1.kak eilla
2.family suami atur
3.sepupu
4.kak mai

Tieah Madian said... Click To Reply!

Cantiklah. Suka tengok. Teringin nak muka d make up jugak. Tapi tak pandai. Btw, congrats~ Dah jadi isteri sekarang.

Anonymous said... Click To Reply!

saya jurusolek..ni saya plh ye..
1) family suami.
2)kak eilla
3)kak mai.
4) sepupu

NM02 said... Click To Reply!

sanding paling cantek

Mun said... Click To Reply!

make up sanding tu nampak cantik sangat!! :)

Afasz said... Click To Reply!

tahniah ..

done .. follow awak . dr segmen yg sama kat sini

http://afasz.blogspot.com/2012/10/segmen-tambah-follower-banyak-banyak.html

ieza ashaari said... Click To Reply!

ramai MUA kau.. huhu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...