Terima Kasih Sudi Like

Tuesday, October 23, 2012

Review Inai @ Henna

www.tips-fb.com

Assalamualaikum and Hello :)

Sesetengah orang suka pakai inai kat jari je, sesetengah suka buat ukiran pada tangan. Dependlah kan ekut citarasa masing-masing. Macam aku, aku suka yang berukir-ukir, tapi takdelah ukiran yang macam ukiran orang Hindu, yang tu aku tengok crowded sangat. Ukiran yang aku nak yang simple-simple jerk yang penting takde lambang apa-apa dan hanya berkisarkan tumbuhan dan daun-daun sahaja

design by : AzidiaBridalCouture

Boleh pulak masa aku nak buat inai ni gambar ukiran yang aku nak jadikan contoh aku xbawak balik kampung. Mungkin masa tu kelam-kabut nak balik aku cuma pikir yang besar-besar je macam tudung dan veil nikah, sampai lupa gambar contoh ukiran inai aku padahal aku dah print gambar ukiran yang aku nak tu, boleh plak aku lupa nak bawak balik kampung kan -.='

So pasrah jela aku ni bila dah terlupa so aku kata kat Azi *yg buat henna tu* buat jela design apa-apa pun xkesah janji cantik  ! Dalam hati dah nangis xberlagu ni sebab kecuaian diri sendiri sobss..sobss.sobss... sape suh lupa kan ? kan ?

Aku nak design macam Ayu Raudhah ni...

Cantik kan ?
Disebabkan tertinggal gambar tu kat KL xdapatlah aku nak pakai inai corak inai Ayu Raudhah.
Ermmm..mungkin lain kali kot aku buat. eh..eh.. bukanlah nak kawin lagi, hari selain daripada majlis kahwin pun boleh berinai kan ? heeee~~~~



Walau bagaimanapun tetap berpuas hati dengan hasil ukiran dari AzidiaBridalCouture :)

♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

6 comments:

Cik Puan Tqah said... Click To Reply!

cantik..tqah xlukis pon..sbb tgn gelap..hihi..lgpon malas..

P.A. said... Click To Reply!

santekkkk!!! tp bila gerangannya nk pkai cenggitu???sbb lom dipertemukan dgn jodoh lg...Semoga Dikau Ya Rabb dekat2kan aku dengan 'dia' yg Kau Ciptakan Untukku ... amin ~

Unknown said... Click To Reply!

1 word..CANTIK!!!!

kite kulit gelap..kalau buat gitu mesti tak nampak..siyes jeles..haha

Zura said... Click To Reply!

cantiknye lahai.... phiwit phiwit !!

Kekzamanis said... Click To Reply!

Cantik jer! MM dulu tak buat ukir2 ni.. Malas nak menunggu.. Hehehe..

Zie Madini said... Click To Reply!

babe, dulu zie pun nak yg ala-ala ayu raudhah tu gak taw. sekali tgk....org india tu tak nak buat inai gitu. dia kata tu design melayu..dia hanya buat design inda.

since dah hired dia...terpaksa la redha je. tp dlm hati sebak tak dpt design yg diidamkan :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...