Terima Kasih Sudi Like

Monday, October 15, 2012

Puisi Cinta Buat Suamiku

www.tips-fb.com

Puisi Cinta Buat Suamiku.. Dengarkanlah!



Kadang-kadang aku rasa akulah
Isteri yang terlalu banyak menerima
Sedangkan engkau tak pernah meminta
Kadang-kadang aku rasa
Akulah isteri yang baru terjaga
Sedangkan engkau tak pernah terlena

Kadang-kadang ku bersuara tanpa berfikir
semua perkataan ku menjadi salah
Datanglah ke sini dan pegang tangan ku
Sementara ku cerita kehidupan isteri
Harap dimengerti
Kadang-kadang ku sakiti hati mu
Bila ku tolak sentuhan mu
Bukan bermaksud aku kurang menyayangi mu..
Namun cabaran terlalu
Kadang-kadang aku berubah pada pandangan mu
Tapi sayang, itu tidak benar
Tiada apa yang paling ku hargai
Daripada kehidupan manis bersama mu
Kadang-kadang ku fikir sejuta tahun
Adalah terlalu singkat
Hanya ku beritahu mu betapa sayangnya aku
Betapa syukurnya aku…
kau pelindung ku
Kadang-kadang berjauhan dengan mu
Akulah isteri yang terlalu tinggi bercita-cita…
Mencipta kerukunan keluarga
Namun aku tetap aku yang ini…
Maafkan aku wahai suami! Maafkan aku..
credit to : http://pokok2u.blogspot.com

talk 2 my hand : psssttt....manelah tau kalau para-para suami baca puisi ni, kot-kotlah nak hadiahkan smartphone kat isteri dia kan boleh tengok  promotion ni :)

♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

7 comments:

Ryn said... Click To Reply!

smartphone??? wow....huhuhu....

MizzTina said... Click To Reply!

amboi, ada makna rupenye ye.. hehe

Mila Ahmad said... Click To Reply!

@Ryn
smartphone tengah offer skank ni jom grab !

Mila Ahmad said... Click To Reply!

@MizzTina huhu tau xpe ;)

Mun said... Click To Reply!

hahaha letak puisi.. ada makna disebaliknya nie.. ngeeee~

Mila Ahmad said... Click To Reply!

@C.M.A @ CikMoonAdnan kihkihkih...bukan slalu pun kan ?

Zie Madini said... Click To Reply!

luv this entry :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...