Terima Kasih Sudi Like

Tuesday, October 30, 2012

review bunting

www.tips-fb.com

Assalamualaikum and hello :)

Semalam aku MC jadi xsempat nak post apa-apa entry pun. Kebetulan masih di Johor lagi atas sebab-sebab tertentu. Walaupun ada berukband encik Suami tapi kemalasan melebihi segalanya, ditambahkan dengan keadaan diri yang kurang sihat.

Bagi korang yang tercari-cari kedai untuk tempah kad untuk majlis bahagia korang, aku syorkan korang memilih LH Creative Concept . Design yang cun melecun tertarik menarik kau memg daboOm !!! Harga pun aku rasa sangat berpatutan. Lagi banyak ko tempah kepingan kad lagi murah harganya.

LH Creative Concept


Aku tak buat banner jadi aku gantikan pada bunting. Bunting pulak aku tempah dua. Ukuran yang aku pilih size 2 x 4". Kalau nak panjang lagi boleh request ye. Gambar pada bunting ni pulak masa aku buat photoshoot pre-wedding. Harga untuk satu bunting yang bersize 2 x 4 " cuma RM 40.

Design pada bunting boleh request jugak, tapi aku pilih design daripada catalog yang disediakan. *malas nak cari idea *  huhu... Mudah je kan ? xpayah nak pening-pening. 


Bunting tu diletakkan di kiri dan kanan khemah pelamin. Rasanya xrugi pun kalau tempah bunting ni sebabnya lepas kahwin pun kita boleh gantung kat rumah kita. Ko tataplah puas-puas muka laki ko muka bini ko haha.. Aku kalau gaduh dengan encik suami bila tengok gambar pada bunting ni terus sejuk hati xjadi marah kihkihkihkih...

talk to my hand : kad kahwin aku update kemudian ye :)



♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

2 comments:

Jaja Sutera said... Click To Reply!

cantik pelamin tu..bape sewa die?

Mila Ahmad said... Click To Reply!

@Jaja Sutera harga pelamin tu ada kt entry review pelamin sanding

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...