Terima Kasih Sudi Like

Wednesday, October 3, 2012

theme garfield kepada kekura

www.tips-fb.com

Assalamualaikum and hello :)

Patutnya aku buat entry ni dulu lagi masa baby boy tukar theme garfield kepada kekura tapi kan ada beberapa bulan aku xaktif sangat berblog sebab bizi buat persiapan kahwin~~~ jadi skank baru aku update entry pasal theme kekura.

Bagi yang dah lama ekut perkembangan blog aku ni, mungkin tau aku sangat obses dengan warna hijau ni,  sanggup aku beli dan kumpulkan kesemua binatang cumel ni untuk diletakkan dalam kereta oke ! kalau ada yang berminat nak baca entry sebelum-sebelum nie pasal binatang ni boleh klik kegilaan baruberanak pinak, dan bantal kekura

Now kereta oren dah tuka jadi hijau. Aku sendiri xingat aku ada post entry pasal kereta aku tema garfield ke tak ? lupa dah wey, kalau ada pun xtaulah tahun bila bulan bape ? jenuh nak cari entry nie. macam ada aku post macam takde hmmm...tapi takpelah kereta pun dah tukar kaler so tunjuk kereta yang berwajah baru jelah ye.




Banyak wishlist aku tahun lepas aku dapat kotakan, nak tau ape dia ? baca kat entry ni

talk to my hand : macam xpercaya duit nuffnang dah boleh cash out tapi nantilah nak simpan dulu bagi banyak heee..
♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

16 comments:

MizzTina said... Click To Reply!

alorrr, comel je...

Mila Ahmad said... Click To Reply!

@MizzTina cumel kan ?

Yuliana Wahit said... Click To Reply!

comel!! hahhaa..

Mun said... Click To Reply!

comelllll


sama laa nuff dah bleh cash out... tapi sayang nak kuarkan dulu... nak kumpul lg..hehe

Mila Ahmad said... Click To Reply!

@Yuliana Wahit TQ

Mila Ahmad said... Click To Reply!

@C.M.A @ CikMoonAdnan kan ? sayang sgt huhu..

Hanna Nabiella said... Click To Reply!

alahaii..comell.. :'D

Mohd Diah Mcdee Abdullah said... Click To Reply!

tahukah anda yang Garfield itu sebaya dgn suamimu ini?

Mila Ahmad said... Click To Reply!

@Mohd Diah 'Mcdee' Abdullah haa.. yeke? info menarik ni huhu...

Mohd Diah Mcdee Abdullah said... Click To Reply!

Garfield dicipta oleh Jim Davies pada 19 hb Jun 1978. Bermakna suamimu ini hanya tua 3 bulan sahaja dari ikon terkenal ini. Nama Garfield ini diambil bersempena dari nama datuk Mr Davies sendiri.

Mila Ahmad said... Click To Reply!

@Mohd Diah 'Mcdee' Abdullah TQ encik suami heeee :)

iha said... Click To Reply!

Alaa comellll.. nak curik! :D

Aty Fared said... Click To Reply!

waaahhhh...comel sungguh..dulu kan..mase sebelum kawen kereta ty pon ade tema bagai..rase comel ar konon..tapi biler dah kawen dan kekadang tukau2 kereta ngan asben..asben kate semak..selamber..!! habes semua die buang...ggrrrrr...

Unknown said... Click To Reply!

cute nya...klu make up lebih2 ni ..bole masuk autoshow haha

Mila Ahmad said... Click To Reply!

@aTy _faRed~ klu kete sendiri asben xleh ckp ape kak, kalau kete dia, pun xleh ckp ape gak. kete masing2 kan. heeee

Mila Ahmad said... Click To Reply!

@khairul haha..takde maknenya bang xperfect lagi ni heee...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...