Terima Kasih Sudi Like

Sunday, October 14, 2012

Simply Siti di Hati

www.tips-fb.com

Assalamualaikum and hello :)

Setiap kali kalau nak mula update entry mesti aku blur nak mula ayat camne ? tak kan nak tanya korang dah makan ? ari ni korang buat ape ? skema giler kot !!! tapi tu memg hakikatnya aku nak tanya bila nak mulakan entry baru hahaha...sengal ! k. fine strait to the point k. 

Khas untuk perempuan acely~~~ perempuan dan make up mesti xboleh dipisahkan ibarat aur dgn tebing, ibarat lirik dgn lagu,  ibarat isi dan kuku, ibarat...bape banyak ibarat daaa... xkesahlah ibarat apa yang penting kamcing giler la. Aku ni takdelah obses bermake up sangat kadang-kadang keluar sememeh je* selekeh ye * kalau dulu sakanlah nak bermake up bergaya bagai baget ko hotlah sangat semua laki pandang ko xlepas. tapi skank lepas ko kawin dah laku dah ada kesayangan boleh selemuih sesuka ati. NO..NO..NO jangan abaikan ye, walaupun kadang-kadang aku pun cam tu. siap-siap ala kadar dah jom jalan heee~~~~ Dah kawin pun masih kena ada penampilan diri barulah keyakinan diri tu tinggi. Biarlah badan ko serupa tong sekalipun igt imej tu harus dijaga :)

Aku ni jarang make up kalau ada majlis besar² macam kenduri kahwin atau aku kdg² rajin nak make up hari tu baru aku make up. Tapi kalau barang make up ni aku alert sikit, kalau dulu jenama Maybelline, Silky girl aku penahlah pakai, tapi skank aku dah berkenan pada satu jenama sahaja iaitu Simply Siti. Bukanlah jenama lain xbagus, tapi aku lebih selesa pakai barangan Simply Siti. Mungkin ada yang berpendapat barangannya agak mahal tapi dependla jgnlah beli semua sekali dalam satu masa, belilah tiap sebulan satu barang jadi xdelah rasa mahal sangat, kadang-kadang barangan Simply Siti ni ada yang diaowang buat promotion. Masa tu harga jauh lebih murah.

Bagi aku yang bukan setiap masa kena bermake up rasa mcm berbaloilah pakai Simply Siti ni, macam masa keje aku xpakai just pakai lipstik je. So tahan lamalah barang² make up tu. Memg dah jatuh hati pada barangan nie. lagipun ia sesuai dengan kulit muka aku.


Selain SS barangan Elianto pun aku suka jugak, tapi disebabkan dah jatuh hati kat SS so aku tak beli dah lah barangan Elianto melainkan diaowang ada buat sale, tapi kan dengar² diaowang ada buat promotion diskaun barangan nie kalau normal price RM21 tapi skank harga promosi cuma RM9.90, giler murah kan ? so ape tunggu lagi. Boleh terjah ni hehe...

talk 2 my hand : Best giler kalau dapat update entry hari-hari kan, dapatlah pulak Encik Suami yang sporting bagi aku berblogging, Sayang u ketat- ketat lahh...^______^



♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

16 comments:

| CIKZEK | said... Click To Reply!

SS mmg best ek ? xpenah gune. tggu keje dlu laa bru leh beli make up mahal2 ;)

Unknown said... Click To Reply!

makin berseri la pas nie ye..

Aesya Zealous said... Click To Reply!

power la ayat akak yg ni:

Biarlah badan ko serupa tong sekalipun igt imej tu harus dijaga :)

hehehe

Mila Ahmad said... Click To Reply!

@♥ Cik Zack ♥ bagi saya okelah, mahal tapi berbaloi huhu...

Mila Ahmad said... Click To Reply!

@piko ija seri??? takde maknanya kalau dah comot, comot jugak hehe...

Mila Ahmad said... Click To Reply!

@Aesya Zealous powerlah jangan ada rasa rendah diri...

Tulus Sweet said... Click To Reply!

best x? boleh tak buat testi? huhu..nak jugak try, p muka jerawat, takut xsesuai

Mila Ahmad said... Click To Reply!

@Tulus Sweet xretilah nak buat testi mcm mane ? muka jerawat tu xpastilah.

Anonymous said... Click To Reply!

I do trust all the ideas you have introduced in your post. They are really convincing and can definitely work. Nonetheless, the posts are too short for newbies. Could you please lengthen them a bit from next time? Thank you for the post.

-meeSUPERGIRL- said... Click To Reply!

amboi pakai simply siti ...

Mila Ahmad said... Click To Reply!

@Anonymous i will try ya :)

dabooninie said... Click To Reply!

losyen elianto wangi bestt.. kalau nak senang on9 leh klik sini ---> http://sy.my/52mo <--- TM bagi percuma sebulan hehehe

Mia Liana said... Click To Reply!

tak pakai ni.. pakai lain... hehehe

Annamariana1989 said... Click To Reply!

anna pon ingat nak cuba... kalo nak kasi pipi yg berlubang tertutup cmna ek?

Eyesha Zaidin said... Click To Reply!

salam..hai mila! tq..jalan2 ke blog sha..owh ya..krim apa yg mila maksudkn tu ea??^^

ermm..SS ni Ok k??..
tapi perfume dia sha suka..agak wangi jugak!

Anonymous said... Click To Reply!

I really appreciate what you post. You have a new subscriber now.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...