Terima Kasih Sudi Like

Tuesday, October 9, 2012

Majlis Persandingan

www.tips-fb.com

Assalamualaikum and hello :)

Kalau semalam upload gambar majlis pernikahan, hari ni aku tempek gambar² majlis persandingan lak. Tema untuk majlis tu adalah peach. Hanya gambar terpilih jela yang aku letak, kalau letak semua kang pitam korang nengoknya. Aku yang tengok pun dah juling bijik mata ni bukan apa sebab cumell sgt ! * puihh,, nyampah u ollssss* hahaha....





















talk to my hand : ni sekitar majlis persandingan, gambar outdoor next entry. terasa nak review lak gambar² ni semua sebab disebalik gambar tersimpan seribu peristiwa yang indah :)
♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

10 comments:

MRS Rongoks said... Click To Reply!

cantik ! oren ^___________^

MizzTina said... Click To Reply!

cantik...

Cik Tqah said... Click To Reply!

cantiknyeeeeeee

imaniiwani said... Click To Reply!

tahniah..selamat menempuh alam r/tangga..;)

aku HaniAsyira said... Click To Reply!

segak2 semua nye yea

Citrus Azwa said... Click To Reply!

wahh..dh tawen...orange..suwetttt sangat..;) btw congrates..smoga diberkati..aminn..

nadya said... Click To Reply!

serius cantik!!!

Ros said... Click To Reply!

Salam ziarah...Cantikkk... sama padan macam pinang dibelah dua he.he....suka warnanya tu nampak lembut sangat

Nelly The Strange said... Click To Reply!

nice sgt2 !!

ucupiza said... Click To Reply!

lawalah warna ni..selamat pegantin baru sis..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...