Terima Kasih Sudi Like

Wednesday, November 7, 2012

#17- Benda yang paling anda takut

www.tips-fb.com

Assalamualaikum and hello :)

Normal la kan kalau setiap orang ada perasaan takut dalam diri. Aku pun xpernah lari dari merasai perasaan takut tu. Aku manusia yang masih mempunya naluri dan perasaan takut terhadap sesuatu.

Aku takut akan kehilangang orang yang aku sayang sebenarnya ! takut kehilangan suami, mak, abah dan adik-beradik aku. Buat masa ni diaowang lah kekuatan aku. Disaat aku memerlukan tangan-tangan untuk aku gapai. Disaat aku merasakan aku jatuh tanpa boleh berdiri. Diaowang lah penyelamatnya. Mereka segala-galanya buat aku.

Dengan apa yang ada aku sekarang ni, semuanya adalah doa-doa dari mereka ibu bapa aku, adik-beradik aku. Tanpa jemu dan bosan sentiasa mendoakan kejayaan aku sehingga hari ini.

Kalaulah suatu hari nanti aku akan kehilangan mereka-mereka ini aku harap aku akan terus tabah mengharungi segala liku-liku kehidupan yang mencabar ni.

Ya Allah Ya Tuhan ku kau panjangkanlah usia mereka keluarga ku. berilah kesihatan dan kesejahteraan hidup kepada mereka.

Aku sayang kalian sampai mati !

talk to my hand : tiba-tiba je hati jadi sayu ;'(




♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

4 comments:

Cik Puan Tqah said... Click To Reply!

xternah lagi kehilangan org paling dekat.. hope bukan dlm ms terdekat ni..xkuat plis.. uhuhu

Lelaki said... Click To Reply!

kemain oren lagi semua...hehe!

Noor Maizan said... Click To Reply!

moga bahagia disamping yg tersayang ye kak...

MizzTina said... Click To Reply!

akak dh pernah kehilangan org tersayang, jd akak tau mcm mana rsnya.. dh, jgn sedih².. doakan mereka panjang umur..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...