Terima Kasih Sudi Like

Tuesday, November 6, 2012

Manakah situasi anda ???

www.tips-fb.com



Bila tengok aksi-aksi kartun lidi ni mengadap ladtop macam kelakor la pulak ! check- check cara aku mengadap ladtop takdelah pulak. Mesti korang tertanya-tanya aku ngadap ladtop rupa mana kan ? kan ?

Aisshh,,, budak yang sopan lagi ayu ni mane boleh duduk bersepah muahaha..cara aku kan duduk bersila depan PC tau. haaa.. sopan tak ? *cepat kasi angguk kepala korang kalau tak aku pang nanti ....! :p

Aku nak tau gak camne gaya korang bila mengadap ladtop. Sila tulis no anda yang mane ye 1 sampai 15 yang manakah satu anda ?

♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

12 comments:

:: Mrs.Eady :: said... Click To Reply!

12!

Cik Puan Tqah said... Click To Reply!

xde dlm ni sbb kt opis.. kt umah online pakai tab..hahhaa

MizzTina said... Click To Reply!

akak no 2.. hahaha.. gaya cleopatra sgt!!

Mila Ahmad said... Click To Reply!

@MizzTina amboi akak haha...

ct kektus said... Click To Reply!

no 5 kadang2. hehee

biasa letak laptop atas meja. :D

Cinta Misteri said... Click To Reply!

Hahaha..bila time strugle siapkn asgnmnt, CiM psti lakukn hmpir semua aksi..

hananhadila said... Click To Reply!

hanan nombo 12 sebab online gune komputer :P

-meeSUPERGIRL- said... Click To Reply!

tak ada pulak yg kat atas sb kedudukan mee skg sgt2 unik . hahaha

Cik Ain said... Click To Reply!

saya 6ber 5 huhu 6ber 7 mang xleh blah muehehe

Mohd Diah 'Mcdee' Abdullah said... Click To Reply!

men game guna posisi no 5. membawa padah sakit kepala. tobat x buat lagi yaaaang~~

Mila Ahmad said... Click To Reply!

@Mohd Diah 'Mcdee' Abdullah haha..tulah sampai sakit kepala kan ? skank da pandai main game atas meja xsakit pale dah kan ? huhu...

nadia said... Click To Reply!

nadia pon same macam mila. bersila atas kerusi depan pc. :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...