Terima Kasih Sudi Like

Thursday, November 1, 2012

Review guestbook

www.tips-fb.com

Assalamualaikum and hello :)

Jenuhla aku selongkar bagai cari balik blog ex Bride to Be yang aku pernah ambil contoh guestbook template tapi hampa xjumpa-jumpa. series aku lupa blog Bride to Be. maafkan saya ye sebab xsimpan link anda ~~~~

Meja guestbook yang diletakkan disebelah khemah pelamin

Untuk pengetahuan semua, guestbook tu aku DIY sendiri, Cuma template guestbook tu aku amek dari idea Bride To Be lain, tapi maaf sekali lagi sebab aku xsimpan link blog tu :'(

Pandangan dari muka depan
Pandangan dari bahagian dalam

Guestbook tu aku guna kertas size A4 je buat secara landscape. Kertas berlambak kat opis aku print out jela bebanyak hahaha....nasib baik bos aku xbaca blog ni kalau dia tau aku print out guna photostat opis dia mesti dia potong gaji aku kuang3 :').

Guestbook tu aku binding je sendiri, kemudahan dah ada kat opis so gunakan jela, bukan apa boleh jimat, jimatkanlah duit aku dari mengalir keluar ye dak ? Kulit guestbook tu aku nak bagi tebal sikit dari helaian kertas tu aku letak span bagi dia tebal then balut dengan pembalut warna itam dan silver. Barang untuk hiasan guestbook korang boleh dapatkan di kedai-kedai hantaran pengantin.


Dah lapan bolas kali aku baca ucapan dalam guestbook aku ni dan lapan bolas kali jugak aku senyum sorang-sorang nasib baik encik Suami takde kang ditegornya aku xbetul pulak sebab senyum sengsorang, padahal aku geli hati baca ucapan dari sahabat handai dan saudara-mara. Apa-apa pun terima kasih bebanyak yang sudi datang memeriahkan lagi majlis persandingan aku :)

talk to my hand : Ada yang teringin nak tambah koleksi jeans Levi's ? meh klik sini

♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

12 comments:

Cik Puan Tqah said... Click To Reply!

hoho..kwn tqah b2b gak..pakai template tu gk..mmg de org share.. tqah xsure sape.. hoho

Mila Ahmad said... Click To Reply!

@Cik Puan Tqah tulah jenuh cari tapi xjumpa-jumpa sape.

Unknown said... Click To Reply!

waa..best jgk wt g.book eh..

Anisa Anuar said... Click To Reply!

comel nye guestbook...byk memory...buat sndr la ek...bru best..

puan.mila said... Click To Reply!

rina lia pun pkai template ni klau xslp :)

Akemal said... Click To Reply!

wah idea yang menarik...

sarahhernyzar said... Click To Reply!

cantek. simple yet elegant.
nnt sara pn nk jg lah buat GB.
haha. verangan jep voley. sobs.

Kekzamanis said... Click To Reply!

Rajin buat guestbook sendiri.. MM dulu masa kawen terlupa langsung nak buat benda alah ni.. Huhu.. Kalau tak boleh buat kenang2an kan ?

ct kektus said... Click To Reply!

berangan-angan nak buat diy sendiri untuk wedding nanti. tapi bila weddingnya tak tau lagi. heheee

Mun said... Click To Reply!

hehhehe konpem baca senyum2..gelak sensirang kan... ada gak ucapan yg boleh disimpan sbgai kenangan...

nadia farahida said... Click To Reply!

kreatifffnyaaaa milaaa! :)

Anonymous said... Click To Reply!

Wow that was unusual. I just wrote an incredibly long comment but
after I clicked submit my comment didn't show up. Grrrr... well I'm not writing all that over again.
Regardless, just wanted to say great blog!
My page > Oyunu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...