Terima Kasih Sudi Like

Sunday, November 18, 2012

#25- 10 cara nak tawan hati anda

www.tips-fb.com

Assalamualaikum and hello :)

Perghhh..10 tu aku rasa banyak sangat duh ! Aku ni bukanlah seorang yang mudah ditawan oke ! Hati kental macam kentang ko tau. Seorang yang mempunyai hati keras macam batu. Tapi orang cakap kerak-kerak nasi kalau direndam air lembut jugak ye dak ! ermmm..pikir-pikir apa ye ?



1- Laki aku dulu-dulu masa lepas merisik dia xpandai tau nak cakap-cakap miss u ke i love u ke tapi dia pandai berpantun, haha...old skol tak ? kau hado ? dengan pantun jerk mampu buat hatiku tertawan ekekekek.. ( orang lama main pantun-pantun kau )

2- Lelaki yang pandai memasak, syukurlah aku dapat laki yang memg teror bab masak tapi bila kawin dengan aku, aku takkan benarkan beliau masuk ke dapur time aku masak...*kalau boleh, bukan apa takut nanti dia komen aku masak huhu*

3- Jangan harap puji-pujian itu dapat menawan hati aku. Kadang-kadang ia racun oke ! tapi xsalah nak puji hihi ~~~

4- Kalau perempuan lain mungkin suka bunga dan cokelat kan ? Aku 'kureng' lah..so kalau ada yang bagi ini tak bermakna korang mampu tawan hati den ni haaa...

5-Kalau nak sesuatu mintak dengan cara baik, cakap lemah lembut bukan leleh-leleh tau, aku geli confirm aku cair nanti aku ekutkanlah apa yang diaowang nak, selalunya taktik ni digunakan oleh adik-adik aku cissss! *kelemahan aku -.='*

Ala malas dahla nak pikir, aku buat 5 je aci tak ? Malas sangat nak pikir ni haha...Apa kata korang je cakap pasal diri korang nak jugak aku tau boleh ?

tal to my hand : Eh bolehla esok breakfast dengan McDonald



♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

15 comments:

Unknown said... Click To Reply!

unik nya. hahaha

Akemal said... Click To Reply!

tahniah buat suami akak. ^^

nadia farahida said... Click To Reply!

milaaaa,
walaupun dia xseromantik shahrukhan, yaya boleh nampak yang dia betul2 sayangkan mila. nak2 yang ada 1 entry mila dia komen. sweetttttt sanagttttt. ;)

MizzTina said... Click To Reply!

akak lbh suke dia buat suprise.. xkshla bnda kecik pun, jnji akak teruja.. hahaha.. tetibe dtg umh n ajak kuar pun akak dh cukup tertawan.. chewahhhh

Mila Ahmad said... Click To Reply!

@Ammelia Yusoff unik ke ? hehe...

Mila Ahmad said... Click To Reply!

@nadia romantik cara dia la kan ? kalau sama dengan orang lain macam xbest pulak kan hee~~~

Mila Ahmad said... Click To Reply!

@MizzTina hehe..sampai senyum sorang2 kan ?

Hiddy Asri said... Click To Reply!

depends kt org gak kan?

Mun said... Click To Reply!

wahhhh dia pandai berpantun??

mujagirl92 said... Click To Reply!

amboi2,, kemain lagi ye,, tapi kan,, so, time suami akak mask dia bagi tak akak masuk dapur? hehe

mia izzati said... Click To Reply!

laki ni susah nak tunjuk keromantikan dia tuhh ngehh..tapi kalau ada..syok lerr...

Nisah Idham said... Click To Reply!

bole jgk die berpantun kan, suami nisah suke bagi pepatah, tapi tu la peribahasanya tak ubah seperti KARAM SINGH WALIA, sedey mak dengar hehehe

Mohd Diah Mcdee Abdullah said... Click To Reply!

Walau keluarga punca bertemu,
Hatiku terpaut lantas ingin kumiliki,
Pantun romantis kulayang buatmu,
Wahai rusukku teman hakiki...

kurus said... Click To Reply!

salam kenal dik ..
nice tips ;))

Mila Ahmad said... Click To Reply!

@Mohd Diah 'Mcdee' Abdullah Aaaaa..malu la saya >.<

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...