Terima Kasih Sudi Like

Tuesday, November 27, 2012

Photoshoot lagi

www.tips-fb.com

Assalamualaikum and hello ;)

Hei...Hei...Hei...photoshoot xabes lagi naaa..kan aku udah bilang event photoshoot tu memg best giler !!! sampai rosak ko bergambar tau. tau. jangan kata dapat bergambau dengan blogger yang kepala gila-gila dan mereng *dengan aku sekali mereng* tapi pakej sekali bergambau dengan laki aku lagi hokeh !!!2 in 1 gituuuu...sila jangan jeles :p

Photo: Nah hadiah ! heeee ~
edit by : Ieda, TQ yunk !
Tempek gambar sikit jerk sebab kemain besar megapixelnyer malas bebeno aku nak resize wey !. haaaa..cun tak make up aku ? tu disponser tau. Aku nak make up memg tak lah kan xkose haku ! make up ni disponser by Nurazlili Aziz.

Mane studio yang aku shoot gambar aku ni korang boleh terjah Dak Teropong Studio. kotlah ada yang berkenan di hati nak gambar macam kitaorang ni kan. Ni kali ketiga shoot kat studio, tengok gila tak gila bergambar, lepas ni bakal menyusul gambar outdoor kitaorang InsyaAllah bulan 12 nanti k.( sukagilagambarsampailebam )





♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

9 comments:

ieza ashaari said... Click To Reply!

over plak ko ni kan.. gambar aku kawin pun tak kuar lg, ko dah nak tepek gmbr outdoor plak.. nangis aku cmni..

Mila Ahmad said... Click To Reply!

@izfanorahahahahaaha..jgn nangis mak...kalau duk tepi tangga takpe :p

Adriana said... Click To Reply!

cantik2 pic..nmpak sgt happening

- AZIE - said... Click To Reply!

ehh..cantik pulak gambar dgn tangga tue

Nory Zoulkefle said... Click To Reply!

aku nak jeles jgak...harus repeat lg ni, nak heret laki ku jgak...hehehehe

::EIDA:: said... Click To Reply!

Special tuk milaaa.. heeee~

Eiqa Almond said... Click To Reply!

Wahhhh.!!! Akakk..!!!!
A++++++

nadia farahida said... Click To Reply!

nanti kt shoot lagi ehhhh

Zie Madini said... Click To Reply!

photoshoot mmg best. dan dan lg dpt bergandingan dgn team yg sgt giler-giler. hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...