Terima Kasih Sudi Like

Friday, November 9, 2012

Ni FB abg Ben Ashaari Jr. ke ?

www.tips-fb.com


Korang-korang aku just nak tanyalah, betul ke ni FB abg Ben Ashaari Jr. ? dia ada add aku tapi taknaklah approve sebab takut FB abg Ben Ashaari fake ke kan ? tapi kalau betul bukan FB fake kembang jugaklah bontot aku ni sebab Abg Ben sudi add aku.

Kalau korang-korang nak tau, aku sebenarnya kan x follow pun blog abg Ben ni hehe.. teruk kan ? tapi kadang-kadang ada je p terjah blog dia. Jangan tanya nape aku xfollow er, sedangkan para blogger suma tau abg Ben ni blogger famous oke ! diulangi blogger famous ! perangai aku nilah kalau aku suka aku buat xsuka aku xbuat ;)

Dan jugak pada korang-korang yang add aku tapi aku xapprove maaf la ye. maaf sangat2.. kalau blogger yang nak add aku tu sila bagitahu aku korang tau dari mana FB aku baru aku approve.

Lagi senang cete kalau korang like je Mila Ahmad blogs bolehla kita kenal rapat jugak. Aku tak sombong tau cuma pemalu jerk hehe....

Tolong ye korang, aku nak pastikan betul ke tu FB abg Ben.
♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

3 comments:

Kekzamanis said... Click To Reply!

MM pun ada dapat friend request dari FB ni.. Tapi still tak sure betul ke ni FB bro Ben.. Huhu

Mila Ahmad said... Click To Reply!

@Misz Mieza kan ? kalau betul okelah kan ?

Unknown said... Click To Reply!

kena siasat nih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...