Terima Kasih Sudi Like

Saturday, November 10, 2012

Aksi mandi dalam dulang

www.tips-fb.com

Assalamualaikum and hello :)

Kalau ko ingat aku yang mandi dalam dulang maaflah tu sengal namanya, kejadah apanya aku nak mandi dalam dulang, buang tebiat ke hapeee....

Nihaaaa...teman serumah aku dikala encik suami pulang lewat, ia menemani ku. Kitaorang panggil dia dengan panggilan 'makcik' *laki aku bagi nama*


Cumel tak ? cumel kan ? tapi jangan harap ar ia akan bermanja-manjaan dgn ko. Kucing ni sangat xmanja. Kalau datang rumah aku cuma nak mintak makan jerk t dah kenyang keluar lah. Kalau kita usap-usap dia buat do know jerk, macam takde perasaan !

Kucing ni betina, aku xbela pun tapi secara automatik dia suka datang rumah aku sebab encik suami suka bagi makan. Jiran depan rumah aku ada jugak bagi makan tapi bila ia dengar je encik suami bukak pintu berkejar dia lari ko kat encik suami ! 

Kadang² bukan nak makan sangat tapi memg suka duk leparking rumah aku ntah ape sukanya xtau lah, paling suka mandikan diri sendiri. Tau jelah kucing kalau mandi bukan guna air tapi jilat pakai lidahnya.




Tengok ! ia tengah mandi kan ? hari-hari asal masuk rumah aku jerk ia mesti mandi xsah kalau xmandi, tapi yang aku bengang boleh pulak cari port mandi dalam dulang aku. Hei , dulang tu aku baru beli oke ! baik punya port ko parking... kalau dah kucing tu, kucing jugak haha....

Kadang-kadang nyampah tau dengan 'makcik' ni bila dengan suami aku bukan main lagi ko buat suara paling manja mengiau, dengan haku ???? tak dipedulikan seeeddiiihhhh...ko tau tak aku ni sangat penyayang walaupun garang macam mak tiri ! nape ku dilayan sebegini sobs..sobs..sobs...-.='

Kat rumah mak mertua pun ada jugak kucing namanya 'citut' tapi suka buat memek muka macam xsuka kat aku jerk. nape ? adakah aku cumell dari korang !!*ayat korang erk, macam manusia lak ! HAHAHA...*

Tolonglah paham ye, aku ni sebenarnya amat sukakan kucing, suka jerk tapi xnak bela sebab diri sendiri pun xterbela hehehe..oke bai :) 

Eh sebelum tu nak ucapkan Happy Deepavali kepada semua yang beragama Hindu :)
♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

4 comments:

Anonymous said... Click To Reply!

It's in point of fact a great and helpful piece of information. I'm happy that you simply shared this useful information with us.
Please stay us informed like this. Thanks for
sharing.
My homepage :: Oyunu

Tihara said... Click To Reply!

as salam

cute je kucing ni..bersih je kan :)

Mila Ahmad said... Click To Reply!

@Tihara tulah bersih sebab dia rajin mandi.

Mohd Diah 'Mcdee' Abdullah said... Click To Reply!

kalau nak kucing manja dgn kita, kena belajar utk membela mereka, barulah kita tau apa kesukaan dan kebencian mereka, lain kucing lain ragamnya. nanti dah banyak pengalaman, baru kita tau nak tackle kemanjaan mereka~ (bukan kucing betina je yg abg pandai amek ati, kucing jantan pong boley taww~)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...