Terima Kasih Sudi Like

Monday, November 5, 2012

Kalaulah aku ada rumah sendiri, mesti aku nak buat wall make over tau !

www.tips-fb.com

Assalamualaikum ad hello :)

Skank ni duduk rumah sewa jerk, belum mampu nak duduk rumah sendiri. InsyaAllah masih dalam perancangan ada rezeki dapatlah aku memiliki rumah sendiri. Kalau kita berusaha tak mustahil suatu hari nanti kita akan kecapi apa yang kita impikan.

Rumah idaman ni termasuk dalam wishlist aku, tapi tahun bila tertunai tak tau lagi heee~~~

Doa-doa kan jela ye suatu hari nanti aku bakal memiliki rumah idaman aku sendiri ye :).  Ni berangan je la kan. Xsalah kalau berangan bukan rugi pape pun kan xkena bayaran pun kalau berangan, tapi janganlah ko berangan mat jenin tu ko beranganlah dulu lepas tu jadikan kenyataan baru lah best ye dak !

Kalaulah aku dah ada rumah sendiri nanti, aku nak buat wall makeover kt dinding rumah aku, gila ah....dah ngigau dah wall make over bagai ni. Ni sebab aku tengok kat Wall MakeOver by Na nila, cun giler wey !!!!








Dah tengok ? kan aku cakap cun gila kan ? kan ? Kalau ekutkan nafsu serakah aku skank jugak aku nak buat tapi apakan daya tu rumah sewa bukan rumah aku, kalau buat pun bukan ke hanya merugikan aku je maka telan air liur jelah aku nak buat ;'(.

Kalau nak tengok lebih banyak lagi wall make over korang terjah page diaowang ni Wall MakeOver By Na

talk to my hand : mesti ramai suka tengok hiasan-hiasan rumah ni kan ? boleh tengok kat sini jam 9.30 p.m

♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

3 comments:

Cik Puan Tqah said... Click To Reply!

cntik..teringin kann.tqah pon dok umah sewa..br kawen 2 bulan da berangan usya2 umah..huhu..faktor kewangan ngn hrga rumnah mahall..cm xmampula..huhuhu

nurhuda said... Click To Reply!

insyaAllah kalo ade rezeki Allah bagi lahn :) mesti nak cat wane purple kan :P

MizzTina said... Click To Reply!

insyaAllah nt ada la rezeki mila n suami..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...