Terima Kasih Sudi Like

Friday, November 9, 2012

Malu letew~~~

www.tips-fb.com

Assalamualaikum and hello :)

Sapa baca entry spontaneous thursday semalam ? sila gerak-gerak kan hidung korang skank haha...kan aku ada cakap encik suami confirm akan baca entry-entry yang aku buat. Dia kan stalker tegar blog aku ni. Sampai kan kadang-kadang dia tanya ' x update blog ke yang? " 
See, suami yang prihatin haha...Dia siap tinggalkan broadband kat rumah bila dia pergi kerja
suruh aku update tau :D

Kalau dulu masa bertunang dia jadi silent reader jerk, lani dia dah berani komen-komen kau. Mungkin sebab dolu-dolu dia malu la kot kan skank xbape malu hehe....

Meh tengok meh apa feedback encik suami dekat entry semalam tu, kan aku cakap dia akan tersenyum lebar depan ladtop dia tu heee~~~


Walaupun aku ni garang macam mak tiri tapi kadang-kadang aku ni romantik tau percaya larh >.<
hanya encik suami je tau hehe....orang lain yang xtau suma cakap aku garang macam singa seeeedddiiiihhh..... Sebab tu bila aku cakap kat encik suami I LOVE U sengih je manjanggg.....huhuhu...

Mane taknya..dalam masa 5 bulan berkawin boleh dikira berapa kali je aku cakap macam tu, cakap pun bukan depan-depan tau. hantar pakai mesej, luah dekat blog, chat dengan FB, tengok betapa romantiknya aku kehkehkehkeh....

xpekan gitu ? janji ko sayang laki ko sudah lah....

Lagi satu cuba korang tanya laki korang, 'abang, abang sayang saya tak ?' tengok diaowang cakap ape ? t sharing-sharinglah.

talk to my hand : aku pun xtanya laki aku lagi kehkehkeh,,,:p


♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

7 comments:

MizzTina said... Click To Reply!

ehehe..suwit.. cobet gak pipi mila ni nt..

Nur Nainis said... Click To Reply!

awww..so sweet..hehe.

Mun said... Click To Reply!

so sweetttttt :)

ermmm moon cuba gerak2kan hidung..tapi lain yg jadinya... terkembang2 hidung... hahaha

CXopportunities said... Click To Reply!

hungtongla husband bace. cx pn skrg tunang bace blog cx.. silent reader jugak. tp ade sekali kot die komen. cmne la nty bile da kawen. hee

Pekalongan Cyber4rt said... Click To Reply!

Wew!!! mantep kak =))
Dan Buat sebaliknya yang butuh Games Facebook Hack Klik Disini

Mohd Diah Mcdee Abdullah said... Click To Reply!

Alamak! kena canang ke? Adoiyai~ (-___-)U

Mila Ahmad said... Click To Reply!

@Mohd Diah 'Mcdee' Abdullah haruslah ! haha....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...