Terima Kasih Sudi Like

Thursday, November 22, 2012

Syabas, dua saman diperolehi !

www.tips-fb.com

Assalamualaikum and hello :)

Dua tiga hari lepas aku try la cek saman melalui sms kot-kotla ada saman kan ? * xpayah kot-kot confirm berlambak *  sekali kan melekat kau 2 saman ! dah macam BE aku tengok ayat aku melekat-lekat ni haha.. 


FUH !!! Nasib baik 2 je saman :D, *bunyi macam nak tambah saman kan ko nie ?* Hello syukurlah 2 saman je kalau 3, 4, 5 mau tak pengsan aku membayar ! 2 saman pun nak dekat RM500 -.='

Berpeluh ketiak jugaklah bila mengenangkan nak bayar RM 500 tu, RM500 tu kalau aku p shopping heaven giler rasa tau tak ??? Nasiblah kan, padanlah muka aku sape suruh masa tekan pedal minyak tu xagak-agak. Nah rasain dong penangannya :p

Korang pun boleh cek saman korang tau melalui sms je mudah bukan ? just ekut step yang aku berikan ni :-

taip POLIS SAMAN <NO KAD PENGENALAN> atau <NO KENDERAAN> dan hantar ke 15888 – Contoh : POLIS SAMAN ABC1234 dan hantar ke 15888 * Setiap SMS akan dikenakan caj sebanyak RM 0.20

talk to my hand : jom gegar panggung tengok Lagenda Budak Setan 2 ramai-ramai.

♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

15 comments:

Mun said... Click To Reply!

woooww..... baru 2..

hehehehehe

seksa ooo nak bayar...

Nory Zoulkefle said... Click To Reply!

tahniah mila...dapat surat cinta yer...hehehe...

Khumaera Ismail aka Mariam Ismail said... Click To Reply!

byk tu..huhu~tunggu diskaun la nmpknye.. =)

Mila Ahmad said... Click To Reply!

@C.M.A @ CikMoonAdnan fenngggsaaannnla saya >.<

Mila Ahmad said... Click To Reply!

@Nory Zoulkeflehaaa..surat cintalah sangat !

Mila Ahmad said... Click To Reply!

@Khumaera Ismail aka Mariam Ismail tulah pasal...

Melastik Bintang said... Click To Reply!

sakit juga nak bayar 2 saman tu.. huhu...

Izwa Kamaruddin said... Click To Reply!

so far takde lagi..alhamdulillah..

Anonymous said... Click To Reply!

berkunjung kemari, sambil baca artikel menarik ini :)

Yousake NKRI said... Click To Reply!

woow.... keren

PERMATABIRU said... Click To Reply!

risau juga takut dapat...jom singgah blog saya^_^

Honey Lalala said... Click To Reply!

Hi awak! Kita ada wat GA! nk join x? Tgk sini ye :)

http://honeylalala.blogspot.com/2012/11/jom-join-giveawaykomen-oh-komen.html

nadia farahida said... Click To Reply!

kesiannyaaaaa mila!

NM02 said... Click To Reply!

selalu cek lepas balik dari kg berhari raya.. hahaha

- AZIE - said... Click To Reply!

nak check jgkla saman nie, ntah2 ada jgk apa...lagenda budak setan tue, kena pujuk suami btl2 utk tgk..tgk dkt astro tayangan perdana mcm best

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...