Terima Kasih Sudi Like

Tuesday, November 6, 2012

#15 - Minggu ni, perkara paling seronok

www.tips-fb.com

Assalamualaikum and hello :)

Bila bosan takde keje *konon-konon takde keje padahal keje melambak* trylah godek-godek entry lama, baru aku perasan ada satu entry dimana aku join untuk sahut cabaran pada soalan-soalan yang diberikan masih tergendala. That mean aku xhabiskan cabaran yang diberikan.

Cabaran yang diberi tu hanya 30 hari je, tapi aku bantai sampai nak dekat setahun untuk habeskan muahaha....suka hati kau je mila oiii ! Skank aku rasa nak sambung balik sahut cabaran tu :p


Last cabaran kat entry ni #14- benda paling jijik pernah anda buat so sambungannya entry ni lah.

Oh ye minggu ni, perkara paling seronok ialah aku dah boleh cash out duit nuffnang yeay ! boleh baca dekat entry ni. tak banyak mana pun tapi syukur alhamdulillah atlest adalah jugak dari takdo...


Dan kedua aku dah makan dah KFC Zinger Double Down, x boleh jadi tengok orang duk tayang makanan ni aku pun nak jugak, bila dah rasa aku boleh katakan rasanya 'not badlah' tapi agak muak sebab tanpa roti, ayam alat-alat agak muak juga lah. Makanya bila xabes makan, encik suamilah yang akan abeskan hihi...
♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

7 comments:

ct kektus said... Click To Reply!

dari beli zinger burger, kite rasa lagi sedap makan snack plate je. hehee :D

RIZZNA said... Click To Reply!

OhSem bila dh boleh cashkn nufnang kan....
Yup, zinger kfc tu biasa2 je. Tp klau sdg kelaparan thp dewa psti komennya brlainan.

Siti Nurhuda Husna Zulkarnain said... Click To Reply!

Bestnya sis dapat cashout Nuffnang. Tahniah! ^_^

Owh saya ada tinggalkan link blog saya dekat benda magic bawah blog sis ni. Huhuhu.

nurhuda said... Click To Reply!

hanan makan bende tu sampai malam kenyang -.-

Yousake NKRI said... Click To Reply!

sekedar mampir sob, sambil meninggalkan jejak... ^_^

-meeSUPERGIRL- said... Click To Reply!

mmg mggu paling best lah kan bila nak cash out nuff . nuff mee lmbat lagi . huk

ZDD memang best tp lemaknye huhhhh buat kepala peningggg :O

Misya said... Click To Reply!

Wow! Nice blog here! Jom view saya juga!=) http://www.aimisyahirah.com/2012/11/urban-street-winter-photoshooting.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...