Terima Kasih Sudi Like

Sunday, November 18, 2012

Review centerpiece

www.tips-fb.com

Assalamualaikum and hello :)

Sesi review kembali lagi dan ni mungkin review yang terakhir la kot ! Kemudian aku bagi full list vendor-vendor yang terlibat menjayakan majlis perkahwinan aku. Hope dapatlah membantu korang-korang yang bakal melangsungkan perkahwinan nanti ye .

Centerpiece ni aku buat sendiri jerk.



Bunga ni dibuat guna crepe paper kombinasi 3 warna oren, kuning dan coklat. Kalau nak tau bagaimana cara buatnya google ye, malas nau nak terangkan lagipun takut aku terang korang xpaham pulak tu yang seeediiihhhh...-.='



Yang ni bila dah siap. Kertas aku print kat opis aku. Gelas tu aku beli kat Kaison KLFC RM 0.80 harga segelas, lidi sate untuk dicucuk bersama span dalam gelas serta reben polkadot. Setiap gelas ada 3 kuntum bunga.



Centerpiece yang diletakkan atas meja tetamu yang hadir.



Centerpiece yang diletakkan dimeja makan beradap.
Sila abaikan gambar pengantin yang menikmati keenakan cendol heee~~
Centerpiece ni aku buat supaya tak nak nampak kosong atas meja kalau ada hiasan menarik sikit ye dak ? tu saja tuk hari ni k.bai >.<

♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

3 comments:

Unknown said... Click To Reply!

cantek

jom tgk show off keta .http://gilamodified.blogspot.com/2012/11/selesai-sudah-show-off-harini.html

Nisah Idham said... Click To Reply!

cantik.. & kreatif. (^_~)
combination color pun best!!

saifudin said... Click To Reply!

salam super sahabat,
tetap semangat dan sukses selalu ya
ditunggu kunjungan baliknya :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...