Terima Kasih Sudi Like

Tuesday, November 6, 2012

#Tiga benda yang anda rasa paling bagus tentang diri anda

www.tips-fb.com

Assalammualaikum and hello :)

Apa ye yang bagus tentang diri aku ni ? takkan lah aku tetiba nak puji diri sendiri pulak kan ye dak ? Patutnya orang yang rapat dengan aku mungkin tau perkara yang paling bagus tentang diri aku. Tapi takpe demi cabaran aku sanggup puji diri aku ekekekekek...:p

PERTAMA : aku seorang pekerja yang paling susah nak mintak cuti walaupun cuti ada 14 hari dalam setahun.

Huraian : ini adalah kerana aku sangat takut eh bukan cuma malas je nak tengok muka kerut-kerut bos aku tu bila tengok borang cuti aku tu, dalam etika kerja syarikat kami, perkataan CUTI adalah sangat badi dengan bos kami sebabnya bos kami bekerja 365 hari dalam setahun tanpa cuti ! hebat kan bos kami hahaha...

KEDUA : kalau nak kan 'sesuatu' aku akan usaha sampai dapat xkisahlah lambat atau cepat !

Huraian : biasanya setiap tahun atau bulan aku akan target satu benda untuk aku miliki, walaupun benda tu mungkin agak mustahil untuk dimiliki tapi nak sedapkan ati aku akan gunakan pepatah melayu ni "nak seribu daya xnak seribu dalih" fuyoO hebat tak aku siap guna pepatah tau nak kan sesuatu benda tu.misal kata kalau target bulan ni xdapat bulan depan pulak ! kalau tahun ni xdapat tahun depan pulak sampailah seterusnya... Kalau susah sgt aku goda encik Suami suruh belikan untuk aku tapi macam biasalah kena 'rasuah' dulu hahaha...

KETIGA : cepat hot tapi mudah cool jugak....

Huraian : ye, aku memg kuat melenting belum pape lagi dah melenting, biasa encik suami yang kena dulu tapi dia sabar dengan kerenah bini dia hehe,,,TQ la encik suami sebab tahan dengan sikap saya ni. Walaupun aku cepat hot tapi lepas tu akan cool jugak. Maknanya abes-abes situ jerk, aku bukan jenis pendendam tapi aku akan ingat sampai bila-bila.


Siapa pun kau, jadilah diri sendiri xperlu berubah jadi orang lain :)

♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

7 comments:

kindergartenlibrary said... Click To Reply!

yang penting , jadi diri sendiri ^^

nadia farahida said... Click To Reply!

kannn, tak yah nak hipokrit bagaii.
kita jadi diri kita je. kalau ada yang tak suka kina nak buat macam mane kennnnnn. ;))

Mun said... Click To Reply!

Sama arrrr kita...cpat hot dan cepat je cool....

Xpendendam tp....akan ingat sampai bila2....

btol2.... Yg penting....kita jadi diri sendiri kan...kan kan...

Noor Maizan said... Click To Reply!

point no 2, dan 3 kita sama...weee~

Mohd Diah Mcdee Abdullah said... Click To Reply!

Yeah... u are HOT alright... and i am COOL with that~ (saje nk bg assignment pd kamu untuk diterjemahkan~)

Akemal said... Click To Reply!

hebat la bos akak..

Mila Ahmad said... Click To Reply!

@Mohd Diah 'Mcdee' Abdullah hehe..org kata bila dalam hubungan ada pro n contra kita akan lebih serasi i'm right ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...