Terima Kasih Sudi Like

Sunday, November 11, 2012

#18- Benda paling teruk anda pernah buat terhadap ibubapa anda

www.tips-fb.com

Assalamualaikum and hello :)

Kalau nak ekutkan dari aku lahir je ke dunia sampai sekarang umur aku 24 tahun * masih muda lagi hee~~* mungkin terlalu banyak dosa aku pada mak abah aku. Aku hanya insan biasa yang xpernah lari dari melakukan kesilapan.

Tapi bila diingatkan kembali perkara paling teruk aku pernah buat kat mak abah aku rasanya macam takde. Hmmm..confirm takde, ceh ! ada ke yang nak mengaku ada buat salah pada mak bapak ye dak ? xpayah cakap pun  tau, memg banyak dosa kita ni pada mak abah. Sampai mati pun takkan terhapus dosa kita tau.

Kalau ko bayar dgn wang ringgit sekalipun rasanya tidak terbalas dengan nilai kasih sayang yang mak bapak beri sampai ko jadi apa yang ko jadi sekarang. Syukurlah, berada di kalangan orang yang baik-baik :)




Kepada mak dan abah, sekiranya saya pernah melakukan dosa, buat mak abah tersinggung dengan perbuatan saya, saya mintak maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki ya, halal kan makan minum saya. Terima kasih atas kasih sayang yang diberikan, doakan kebahagiaan dan kesejahteraan saya di dunia dan diakhirat.

talk to my hand : entry ni macam sedih pulak ;'(

♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

4 comments:

hananhadila said... Click To Reply!

sweetnyee entry nii :')

M@M@ SH@RIDZ said... Click To Reply!

harapan mak abah perlu diutamakan, bukan lama pun adik dgn diorang. bila dah kawin dah kena ikut suami....

salam BW..

http://memoriessharidz.blogspot.com

Mila Ahmad said... Click To Reply!

@M@M@ SH@RIDZ saya dah kahwin dah hehe..

Mila Ahmad said... Click To Reply!
This comment has been removed by the author.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...