Terima Kasih Sudi Like

Saturday, November 10, 2012

Tahniah buat Zahiril Adzim dan Shera Ayob

www.tips-fb.com

Assalamualaikum and hello :)

Dah lama aku tunggu berita gembira dari mereka ni, Zahiril Adzim dan Shera Ayob, akhirnya setelah setahun mendirikan rumahtangga Alhamdulillah Shera Ayob disahkan hamil ! Suka giler kau, macam aku yang pregnant hehe...

Ko tau jela kan aku memg suka dengan Zahiril Adzim ni. tapi xboleh lawanlah kesukaan aku terhadap abang macho Aaron Aziz tu. Dia lagi mantop oke ! haha...

Minat giler dengan Zahiril Adzim sampai slalu stalker blog dia, dia ada blog oke ! Nak follow tekan sini, penulisan dia best walaupun kadang-kadang aku xpaham teheee~~~ sebab dia ni berseni. Apa yang penting dia seorang yang kidal ( macam aku ) sebab tu kreatif ! like aku haha giler perasan....muntah *____*


shera aiyob hamil limauais



Ko tengok betapa gembiranya Papa to be sampai tidur pun muka ada senyum :) kau hado ??? Sumber ni aku dapat dari www.limauais.com . Pape pun tahniah ye korang sebab bakal menimang cahaya mata.

talk to my hand : wishes Sharifah Amani for Happy Deepavali


♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

4 comments:

nurhuda said... Click To Reply!

haha ! cutee sangat zahiril adzim :D

Tutorial Blogz said... Click To Reply!

Izin nyimak artikelmu sob..
Artikelnya bagus..

#Salam. By Admin Tutorial Blogz

Tulus Sweet said... Click To Reply!

zahiril adalah pelakon lelaki melayu kenit yang paling laku. huhu.

Orked said... Click To Reply!

hehehe.comeL nyeeee!!!
my sis memang giLE sangat kt si zahiriL nih. Sya suke Shera nye sbb comeL.hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...