Terima Kasih Sudi Like

Saturday, November 17, 2012

#24- Benda yang anda nak cakap dekat bakal isteri/suami anda

www.tips-fb.com

Assalamualaikum and hello :)

Tajuk kat atas tu untuk bakal isteri/suami tapi macam aku yang dah berkahwin tapi perasan single  taknak cakap tapi boleh tuju lagu ??? Kadang-kadang sebuah lagu sudah cukup untuk memberi makna pada sang pendengar. Bukan aku taknak cakap kat encik suami, aku kan penyegan * eh, tetiba, nak kena cepuk !* Ala..tuju lagu kan sweet jugak kan ? kan ?

Lagu ni khas buat kekasih halal ku terimalah.....DEALOVA

Aku ingin menjadi mimpi indah dalam tidurmu
Aku ingin menjadi sesuatu yg mungkin bisa kau rindu

Karena langkah merapuh tanpa dirimu
Oh karena hati tlah letih
Aku ingin menjadi sesuatu yg selalu bisa kau sentuh
Aku ingin kau tahu bahwa ku selalu memujamu
Tanpamu sepinya waktu merantai hati
Oh bayangmu seakan-akan
Reff: kau seperti nyanyian dalam hatiku
yg memanggil rinduku padamu
seperti udara yg kuhela kau selalu ada
   hanya dirimu yg bisa membuatku tenang
   tanpa dirimu aku merasa hilang
   dan sepi, dan sepi
Repeat reff [2x]
selalu ada, kau selalu ada
selalu ada, kau selalu ada




meremang bulu roma aku dengar tau ! syahdu sangat -.='.

♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

3 comments:

Citrus Azwa said... Click To Reply!

once-dealova->lagu pertama bf@suami citrus nyanyi smbil men gitar masa 1st date dulu..hihhi..love...

nadia said... Click To Reply!

yaya pon suka sangattttttttttttt lgau niiiii :)

Tedi said... Click To Reply!

tak pernah dengar, nanti Tedi nak donlod la :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...